Retourneren en terugbetaling

Je wil iets terugsturen... Serieus?! Balen voor ons, maar uiteraard jouw recht waar we netjes mee om zullen gaan.

De Kadoning hanteert een retourbeleid van 20 dagen*. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 20 dagen de tijd hebt om bij ons een retour aan te vragen. Een retour is gratis en wordt voor jou in gang gezet als je een mail naar ons stuurt op klantiskoning@dekadoning.nl. Vermeld in die mail even jouw bestelnummer en het artikel wat je wil retourneren.

We sturen je dan een mail met de verzendinstructies en een verzendlabel met als retouradres: 

Toon Hermansplein 30, 5144ZE Waalwijk

Wij verspillen niets en willen jouw retour dan ook nog als cadeau (eventueel met korting) opnieuw kunnen verkopen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel zo ‘origineel’ mogelijk blijven. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Voor vragen over retourneren kun je ook altijd contact met ons opnemen via klantiskoning@dekadoning.nl

Schade en problemen

Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het artikel defect/beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem achterhalen (de verantwoordelijke publiekelijk straffen) en het zo spoedig mogelijk voor je oplossen.

Omruilen 

Als je iets anders uit onze webshop wil i.p.v. het door jou bestelde artikel is het veel sneller om het nieuwe artikel te kopen en je retour te beschouwen als een los proces. 

Terugbetaling 

Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je alle bestelde artikelen teruggestuurd hebt, krijg je ook je verzendkosten terug. Stuur je een gedeelte terug krijg je geen verzendkosten terug. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort. 

Neem contact met ons op via klantiskoning@dekadoning.nl als het meer dan 10 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

* Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd 
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals bierbrouwpakketten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen met een "geluksfactor" of vooraf onbekende inhoud zoals de “Fallout Mystery Pin Badge verrassingsdoos” . Neem contact op via klantiskoning@dekadoning.nl  als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel.