Garantie en klachten
Garantie
Cadeaus horen mooi en in perfecte conditie te zijn. We gaan daarbij tot het uiterste om jou een koninklijke service te bieden en onze producten in topconditie bij jou thuis te krijgen. Toch komt het wel eens voor dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Stuur onszo snel mogelijk (maar in elk geval binnen 2 maanden) een bericht op klantiskoning@dekadoning.nl met een goede omschrijving wat er mis is. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging, inclusief eventuele verzendkosten. Het kan daarbij voorkomen dat we je vragen het defecte artikel rechtstreeks naar de fabrikant te sturen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zorgen ervoor dat de verantwoordelijke daarvoor publiekelijk berecht wordt, maar dat is voor jou uiteraard geen oplossing.
Stuur ons altijd eerst een bericht op klantiskoning@dekadoning.nl en we lossen het in alle redelijkheid op. Komen we er samen echt niet uit? Dan hebben we zelfs een onafhankelijke bemiddeling doordat we aangesloten zijn bij Webwinkelkeur. Je kunt het geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.